Sztereó MagazinÁtalakul a Panasonic tévés és audio üzletága

Sztereó Magazin | 2019. Március 06., Szerda 12:00

A változtatás nem teljesen előzmény nélküli, ugyanis Kazuhiro Tsuga, a Panasonic elnöke tavaly már beszélt arról, hogy a konszern a jövőben elsősorban az üzleti felhasználókra fókuszál majd...

panasonicnew_640.jpg

 

A Panasonic vezetősége egy szűkszavú közleményben jelentette be, hogy jelentősen átalakítják a vállalat felépítését. A döntés értelmében megszűnnek az egyes termékcsoportokat (televíziók, kamerák, hangeszközök, házimozi) kezelő divíziók, amelyek feladatát egy Smart Life Network Division elnevezésű szervezet látja majd el. A termékcsaládok három nagy csoportba (Visual Sound Business Unit, Imaging Business Unit és Smart Communication Business Unit) lesznek osztva, amelyeket az említett szervezet felügyel és koordinál. A változtatások április első napjától lépnek életbe, arról egyelőre nincs hír, hogy mindez miként befolyásolja majd a gyártó otthoni használatra szánt eszközeit. Egyes piaci elemzők szerint a vállalat mostantól a nagyvállalati és ipari felhasználók igényeire fordít nagyobb figyelmet, de ennek megerősítése még várat magára.

 

Forrás: www.news.panasonic.com/global/press

 

--

Share |
top

A hozzászóláshoz kérjük jelentkezzen be, ha még nem regisztrált a regisztráció linken megteheti!

E-mail

Jelszó

Regisztráció | Elfelejtett jelszó

bottom

Hirdetés

 

Szponzorált linkek

 

 

Jelöljön meg egy választ

 

Együttműködő partnereink

ealogo-145x50.jpg 

ACnewlogo copy.jpg

 

Impresszum
11 Betöltés: 0.113041 másodperc.