CES 2021 – Így fest az LG virtuális kiállító területe

Az LG Electronics olyan fejlett termékeket és szolgáltatásokat mutat be, amelyek a vásárlók mindennapi életét hivatottak kényelmesebbé és élvezetesebbé tenni. Az online kiállítótér segítségével az érdeklődők otthonaik kényelméből járhatják be a bemutató területeket.

Az LG virtuális kiállítása négy helyszínt fog össze. A Life is ON TV nevű helyszín 24 órás közvetítést nyújt a CES 2021 kiállításról, a legújabb LG termékekkel kapcsolatos hírekkel, valamint szórakoztató életmód tartalmakkal. A Virtual Experience négy különböző termékeket bemutató zónából álló interaktív kiállítás, míg az LG SIGNATURE in Vegas egy olyan virtuális kirakat, amely mögött az LG SIGNATURE készülékei kaptak helyet. A Life’s Good Studio látogatói szórakoztató zenei együttműködéseket élvezhetnek a zeneipar feltörekvő előadóival.

A Virtual Experience televíziókat és audiotermékeket bemutató zónában a vendégek egyedi, a kiterjesztett valóság technológiáit alkalmazó interaktív prezentációkon keresztül ismerkedhetnek az LG OLED termékekkel. A házimozi-zónában (Home Cinema Zone) a látogatók megnézhetik a vállalat 163 hüvelykes Magnit microLED üzleti kijelzőjét, elmerülhetnek a microLED technológia világában. A háztartási berendezések zónája (Home Appliance Zone) megmutatja, hogy az LG termékek hogyan teszik még kényelmesebbé az életet a konyhában vagy fürdőszobában.

Az IT zóna (IT Zone) az LG fejlett üzleti megoldásait és termékeit mutatja be. Ebben a virtuális teremben a látogatók olyan eszközöket próbálhatnak ki, melyek javítják a hatékonyságot bármilyen feladatról is legyen szó. Végül a mobilzónába (Mobile Zone) lépve az LG legújabb mobilinnovációit ismerhetik meg az érdeklődők, kézbe vehetik a készüléket, hogy kipróbálják az egyes funkciókat.

Forrás: www.lgnewsroom.com