Elektromos Maseratiba pattant a Sonus faber

Bár a Maserati GranTurismo hagyományos, belső égésű motorral is kapható, a Sonus faber díjnyertes rendszere a tisztán elektromos változat extrája lesz.

A Maserati nem először dolgozik össze az olasz hifi márkával, korábban a MC20 Super Sports Car és a Grecale modellek hangrendszerét is ők építették, mindkét kooperáció EISA-díjat ért. „Első körben megvizsgáltuk és a luxus-autó követleményeihez igazítottuk a legjobban passzoló technológiákat, hogy biztosítsuk a tisztaságot, a teljesítményt és a fáradtságmentes hangzást. A hangolási folyamat során a legmagasabb minőségi szabványokat alkalmaztuk, precíz mérésekkel igyekeztünk a legjobb akusztikus forgatókönyvet szavatolni. Bízom benne, hogy az erőfeszítéseinket a felhasználók is értékelni fogják” – nyilatkozta Mario Passarelli, a Sonus faber kutatás-fejlesztési vezetője.

Az elektromos GranTurismo két rendszerrel kerül forgalomba. Az alapváltozatnak számító Premium csomag 860W teljesítményt biztosít, tizennégy hangszórón keresztül, míg a High Premium rendszer öt hangszóróval többet dolgoztat és 1190W teljesítményre képes. A szettben többek között helyet kaptak a Sonus faber jellegzetes selyem dóm csipogói és papír kónuszos közepes-mély meghajtói. A rendszereket túlméretezett tápegység szolgálja ki, a dinamikus tartományt egy nagy teljesítményű D osztályú Dual DSP erősítő biztosítja. A Sonus faber természetesen nem az egyetlen hifi márka, amely autómárkákkal kooperál, korábban a KEF vagy Bowers & Wilkins is kirándult ebben a szegmensben.

Forrás: www.maserati.com