Jövedelmező időszak van a TP Vision mögött

A Philips márka mögött álló társaság a TP Vision Live elnevezésű éves online sajtóeseményen ismertette a vállalat, elmúlt évre vonatkozó eredményeit.

A TP VISION ötödik éve nyereséget könyvelhet el, ami elsősorban a Philips Sound divízió erőteljes növekedésének, valamint a prémium Ambilight tévék népszerűségének köszönhető. A Philips TV & Sound üzletág átlagosan tizenhét százalékot erősödött, a hangprojektor értékesítés hetven százalékkal lett nagyobb, míg az OLED szegmens ötvenhárom százalékot javult a vizsgált (2020-2021) időszakban. A Philips idén is folytatja az együttműködést a stratégiai (Bowers & Wilkins, Muirhead, Abbey Road Studios és Team Jumbo Visma) partnerekkel.

A TP Vision fenntarthatósági törekvései változatlanok, a vállalat jelentősen növelte ilyen irányú befektetéseit. Idén teljesen megszűnnek a színes nyomatos csomagolások és a belső műanyagokat fenntartható anyagok váltják. Az OLED Ambilight tévék esetében idén a paneltechnológia és képmotor fejlesztésére kerül a hangsúly és a Performance Series The One tévékészülékkel a megfizethető középkategóriára is jelentős figyelem hárul. A The One koncepció lényege prémium teljesítményt és jellemzőket biztosítani a középmezőnyben, a koncepciót idén a hangprojektorokra is szeretnék kiterjeszteni.

Az okostévé rendszerek közötti váltást firtató kérdésre az illetékesek elmondták, hogy az AndroidTV és GoogleTV között lassú átmenetben gondolkodnak, a cserét valamikor 2023 elején tervezik megkezdeni. Az óvatosság érthető, ugyanis a GoogleTV rendszer indulása nem volt teljesen zökkenőmentes.

Forrás: www.tpvision.com