RiverOS – Új tévés rendszert mutatott be az LG

Az LG Ads. (az LG hirdetésekért és azokat kezelő rendszerekért felelős üzletága) bemutatta legújabb RiverOS névre keresztelt operációs rendszerét, amely minden korábbinál nagyobb rugalmasságot ígér.

A vállalat szerint a RiverOS több OEM partner figyelmét is felkeltette, az új rendszerre épült modellek Indiába még az éven megérkezhetnek, míg a tengerentúli és európai piacon jövőre várható a bevezetés. A felmérések szerint a képernyők előtt töltött idő jelentős részét a streaming teszi ki, azonban a gombamód szaporodó tartalomszolgáltatók kínálatából egyre nehezebb a releváns tartalmakat kiválogatni. A RiverOS több felhasználót is képes kezelni, teljesen személyre szabható, ami azt jelenti, hogy mindenki maga alakíthatja ki milyen szolgáltatásokat, ikonokat vagy éppen hirdetéseket jelenítsen meg a rendszer.

A platform jelentősen épít a gép tanulásra, szorgalmasan monitorozza a felhasználók szokásait, hogy mindig az érdeklődési körnek megfelelő ajánlatokkal tudjon előállni. Az egyelőre nem tiszta, hogy az új rendszer megjelenése mit jelent az idén megújított webOS jövője szempontjából, kezdetben nagy valószínűséggel párhuzamosan fog futni a két OS, de a visszajelzések függvényében akár teljes őrségváltásra is számítani lehet.

Forrás: www.lgads.com