Új fiatalos termékvonalat indít a megújult LOEWE

Végre hírt adott magáról a csőd széléről visszarángatott Loewe, amely a pénzügyek rendezése után, új vezetéssel jövőbeli terveiből kötött egy csokrot.

A társaság eredetileg az IFA2020 kiállításon mutatta volna be friss termékkínálatát, végül azonban távol maradt a rendezvénytől. A csapat jelenleg az új WE. by Loewe márkára fókuszál, ami az elképzelések szerint olyan progresszív termékeket takar, amelyek a gyártó korábbi gyakorlatával szemben elérhető áron kerülnek a piacra.

A stílusos és színeket bátran használó termékvonal többek között tévéket, hordozható hangeszközöket kínál, amivel a fiatalabb korosztályt igyekszik megszólítani a társaság. „A WE. by Loewe a fiatal, tudatosan építkező, friss megközelítést igénylő korosztálynak biztosít alternatívát – mondta Aslan Khabliev vezérigazgató. – A termékfejlesztés független tervezők bevonásával zajlik, így több irányból kapunk inspirációt.”

Az első termékek a következő évben várhatók. Ezek között hordozható és nagyobb Bluetooth hangszórók, valamint 32-65 hüvelykes okostévék lesznek. Utóbbiak egyértelmű bizonyítékul szolgálnak, hogy a Loewe ezúttal már tömegpiaci igények kielégítésére is törekszik, szemben a korábbi, kizárólag felső kategóriás termékekre irányuló politikával. A színekkel való játék egyébként nem idegen a csapattól, ugyanis korábban is alkalmaztak színezett konstrukciós elemeket, amelyek az új márka esetében sokkal hangsúlyosabban jelennek meg. A tévék specifikációja egyelőre nem ismert, bár technológiai szempontból eddig sem volt probléma a Loewe modellekkel, így ezzel kapcsolatban az aggodalom talán szükségtelen.

Forrás: www.loewe.tv.com www.channelnews.com.au