Globális kampányt indított az LG

Az LG Life’s Good címmel elindította globális kampányát, ami a vállalat új, dinamikusabb és fiatalosabb márkaidentitását mutatja be.

A Life’s Good kampánnyal az LG célja, hogy a bizonytalan időkben, a világjárvány utáni változások áthatotta világban felhívja az emberek figyelmét arra, hogy az élet szép, és érdemes optimista szemmel tekinteni a mindennapokra. A digitális reklámok olyan helyeken futnak, mint a világ legmagasabb épületeként ismert dubaji Burj Khalifa, a vietnámi Landmark 81 felhőkarcoló, a New York-i Times Square, a londoni Piccadilly Circus, a perui Óvalo Gutiérrez vagy az indiai KP Tower. Dél-Koreában is számos épületen találkozhatnak a járókelők a hirdetésekkel, ahogy London közkedvelt piros emeletes buszain is látható a szlogen.

A reklámvideókon egy az L és G betűkből álló mosolygó arc (A jövő arca) látható, ami bólogat, kacsint és különféle érzelmeket fejez ki. A Life’s Good szlogen és a mosolygó arc az LG Active Red névre keresztelt lendületes színben, a vállalat alap színpalettájának új kiegészítőjeként jelenik meg. A hivatalos közösségi média-felületeken keresztül a márka a fiatalokat célozza meg.

Olyan exluzív funkciók kerülnek bevezetésre, mint az LG Finger Heart Filter, vagy a Life’s Good matricacsomag, amiket kifejezetten a főbb közösségimédia-platformokra, például az Instagramra és a TikTokra szabtak.

Az LG mindemellett olyan globális influencerekkel is partnerségre lépett, akik megtestesítik a kampány üzenetét, azaz a bátor optimista szellemiséget, és kitartóan törnek előre saját területükön. Ilyen partnere a kampánynak Willow Smith amerikai énekesnő és színésznő, Cody Simpson ausztrál válogatott úszó és énekes-dalszerző, valamint Jenny Park nigériai-koreai divatmodell.

Forrás: www.lg.com/lifesgood